fredag 10 juni 2016

Bröllop i Rönne Kapell



Jo men vi har jobbat som absoluta galningar kan jag lova. Sista helgen i maj var det nämligen stort kalas i Rönne kapell, Emma och Patrik gifte sig! Det vara vansinniga mängder med grejer som skulle bli klara. Ett restaurangkök bla.. och vi hann! Dagen var fantastiskt fin och folket var underbara! Både brudpar, gäster och alla vi som jobbade sov nog ganska gott sen, haha.

(Jag kommer att bjuda på fler bilder av vår restaurering vad det lider men just nu har jag bara lite sämre instagrambilder att bomba ut..)










Men nu kör vi på med nya friska tag. Vi färdigställer bageridelen, butiken och lite annat smått och gott. Snart öppnar vi! En ny hemsida med all info dyker upp under helgen. Håll ut!


2 kommentarer:

  1. JAG VAR BOT av herpes med hjälp av DR OOSA örtmedicin

    Jag fångade genital herpes från min fd pojkvän som aldrig haft några symtom. Jag har haft det i 4 månader nu, och det har påverkat mitt liv. Jag har sagt till min man som jag litade på det och jag har aldrig haft en dålig reaktion, det har påverkat min nya relationer med min make. Folk tror herpes är verkligen en mindre hudirritation herpes har en långsiktiga effekter på hälsan. Stigmaen bifogas detta virus genom okunniga människor är löjligt. De flesta människor har herpes i en eller annan form. Jag skulle vilja råda folk om hur jag bli av med min herpes.i läste en kommentar på internet, och jag såg ett vittnesbörd postad av en kvinna från ön som hon bli av med henne herpes med hjälp av läkare OOSA. så jag blev så glad när jag såg att inlägget, att hans växtbaserade läkemedel är free.i snabbt samla in växtbaserade läkare e-post och jag e-post honom inom fem timmar han svara på min email.i förklara saker för honom att han berättade för mig att inte oroa sig för att Jag ska fylla sin växtbaserade formen önskar jag did.he enda begäran för lite pengar att han kommer att använda för att köpa varor för framställning av örtmedicin, vill jag skickar till honom eftersom smärtan var för mycket för mig att bear.after några dagar han berättade att han har förbereda örtmedicin, att jag skulle skicka honom min adress som han vill ska skickas det till mig via DHL eller FED-EX som var hur jag fick växtbaserade medication.and jag använder det som jag fick höra .När några dagar fick jag veta att min herpes var ingen more.when några av min vän som har herpes såg mig de var överraskande och jag också introducera dem till mannen och de är också bota från samma herpes.if du har herpes, vänligen kontakta läkare OOSA via e-post doctoroosaherbalhome@gmail.com

    SvaraRadera

01 09 10