onsdag 18 april 2012

Balabina coming up





9 kommentarer:

  1. Hej,

    Hittade nyss hit (via artikeln i "Leva och bo", jan. 2012) och vill bara lämna en liten kommentar.
    Vilken inspiration denna sida är! Dottern, som är 8 år, har gått på drejkurs i två omgångar nu och brinner verkligen för detta och säger att hon vill jobba med keramik i framtiden. Jag läste artikeln om dig för henne i morse och hon blev väldans inspirerad. "Så ska jag göra när jag blir stor". :D

    Nu ska jag kolla vidare på din sida och självklart ska jag visa dottern när hon kommer hem från skolan. Har även lovat henne att vi ska leta upp din bok på nätet.

    Härligt att se sitt barn bli så inspirerat. :)

    Härliga vårhälsningar
    Emy
    Revingeby utanför Lund

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad roligt! Välkommen hit och hälsa din lilla tjej!

      Radera
  2. Hej! Alltid lika roligt att kika på din sida. Underbara saker och boken ger många idéer till mig som hobbykeramiker.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Som professor Baltzar funderar och funderar jag... Hur ska jag få in fyra barn o man i bilen för en tur på 5 timmar till dig?!? Bäst kanske att lämna de andra hemma, hehe. Finfina alster du gör!

    SvaraRadera
  4. Å så vackra!
    Får nog ta en tur till dig i sommar!
    Vilka dagar kommer du ha öppet i sommar?
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  5. Det är så roligt att surfa in på din blogg. Jag blir sååå inspirerad. Köpte boken i höstas och hade den länge som kvällslektyr :-) Nu har jag burit ut den till min lilla keramikverkstad där den förgyller min tillvaro.

    SvaraRadera
  6. Åh va kul att kunna inspirera varandra!!
    Jag har skaffat ett konto på pinterest, där man kan göra kollage av fina bilder och hitta inspiration. Min fråga till dig är om det är ok att länka till bilderna på din hemsida? Självklart får du ju cred för dom! Hoppas du har en strålande dag! KRAM!

    SvaraRadera

01 09 10