torsdag 6 oktober 2011

Öppet!

Med anledning av Framtidsveckan i Örebro län!


På lördag den 8 oktober kommer min verkstad hålla öppet med fokus på återbruk - ta med eget porslin eller keramik så visar jag hur man kan göra fantastiska kakfat med hjälp av en borr eller lite lim! 


Allt material som kan behövas finns på plats till självkostnadspris. 


Inte nog med det!
Trädgårdscaféet är öppet med bla nybakade bullar och varm choklad.


Öppet 11-16 







Dessutom:
söndag den 9 oktober måste ni dyka förbi Gålsjö - där vår syjunta håller dörrarna öppna. Kom och bli inspirerade och titta hur vi har det i vårt lilla torp. Symaskinerna står laddade om du vill ta med ett klädesplagg eller tyg - vi hjälper dig på vägen. Återbruk är kul! Vi berättar hur man enkelt kan starta en cirkel där man bor. Vi visar nålbindning och ullspinning och bjuder på fika!


Välkomna mellan kl 15 och 18!



6 kommentarer:

  1. Det låter fantastiskt. Alltihopa...surt att ni inte håller till i Jönköping...lycka till! Kram

    SvaraRadera
  2. Men vad kul!! synd att jag inte bor i närheten. Låter såå mysigt.
    Ha en riktigt trevlig helg
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  3. JAAA! Härligt! Vi ses på lördag =) Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul! Önskar att jag bodde liiite närmare bara, så skulle jag komma på studs!

    Önskar dig en finfin helg vännen!
    Kom in till mig & tävla vettja :)

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera
  5. Låter mysigt. Ska försöka komma:) ha en härlig helg. /lena

    SvaraRadera
  6. Åhh typiskt- vad sägs om att komma hit till Stockholm och köra den här;) trevlig helg. kram Johanna

    SvaraRadera

01 09 10