måndag 31 oktober 2011

Utlottning

AVSLUTAD!


Nu
 tror jag allt 
det är läge 
för att lotta ut ett par exemplar 
av min bok 

Fabulös keramik.


Där jag har keramikat, skrivit, stajlat och svettats. 
Andreas har fotat och 
Sofia formgivit. 

Vill du vara med och tävla om en liten julklapp till dig själv 
eller någon annan som förtjänar en 
så lämnar du bara en kommentar
(du får gärna länka till mig om du har en blogg eller bli följare men det är inget måste såklart)
Alla får vara med och vinnarna dras den

1 december.


Lycka till!


Så här ser den ut:





 



 












241 kommentarer:

  1. Oh, jag vill vara med! Så mycket snyggt du gör! Är väldigt nyfiken på boken! //Emelie

    SvaraRadera
  2. Hej! Underbart. Jag vill så himla gärna ge den till mig själv i present. Det tycker jag att jag är värd.kram kram

    SvaraRadera
  3. Åhh jag vill vara med i utlottningen, har en kompis som pysslar med att dreja och dona som jag tipsat om din blogg. Henne skulle jag vilja ge boken. Fast å andra sidan borde jag ju kunna köpa boken och stödja en duktig företagare?! Finns den att få tag på här uppe i den jämtländska obygden måntro???

    SvaraRadera
  4. JA!!! Jag är SÅ nyfiken på din bok!!! Om den är hälften så inspirerande som din blogg är den GULD värd!!!

    SvaraRadera
  5. Jag vill självklart vara med! Har verlkigen suktat efter boken så det vore ju den perfekta julklappen till mig själv. *håller tummarna*

    SvaraRadera
  6. Ja, så klart vill jag vara med :) jag har ju redan köpt ett eget exemplar men jag kan ju gärna ge bort den till en keramikintresserad vän :)Hälsningar Lena, Lenaslera

    SvaraRadera
  7. Klart man vill vara med är redan följare : ) kram Sofia /sofiabakar

    SvaraRadera
  8. Jag vill verkligen vara med! Vilken bra julklapp det skulle bli till mig själv!
    Nu håller jag tummarna att jag blir en turgumma den 1 dec.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Jag har ju redan boken, men absolut vill jag vara med på utlottning. Det blir ju en perfekt julklapp!!
    Länkar också till dig!

    Kram Ida

    SvaraRadera
  10. Vilken fin blogg du har! Jag är gärna med i tävlingen, och länkar dig direkt!

    SvaraRadera
  11. Den här chansen får man inte missa! Du gör så mycket fint och inspirerar till att man själv ska våga prova.
    /Susanne Grönlund

    SvaraRadera
  12. Åh, jag vill hemskt gärna vinna din bok! Har gått kvällskurser i keramik snart ett år, och är fast. På riktigt. Letar inspiration och ideer överallt, härmar och hittar det jag gillar. Så det vore fantastiskt kul att få vinna din bok!

    SvaraRadera
  13. Fantastiska fina saker du skapar! Självklart vill jag vara med på utlottningen. Skulle jag ha turen att bli den lyckliga så skulle ge den till en mycket god vännina som en dag själv drömmer om att arbeta som keramiker. Vilket jag tror att hon kommer att göra. Men undetiden så är din bok perfekt att drömma sig bort i! Självklart skulle jag också läsa och njuta av allt fint i boken! Stor kram till dej för en underbar blogg, tack för att du dela med dig! kram nathalie.

    SvaraRadera
  14. Åh så kul! Jag vill vara med och tävla om din fina bok!
    Ullis

    SvaraRadera
  15. Jag skulle gärna vinna din trevliga bok. Tycker mycket om din blogg men är själv ingen pysslare. Om jag vinner skulle jag ge den till min bonusdotter Sara som är en riktig fena på att fixa med allt möjligt. Önskar att jag vore litet mer sån.

    SvaraRadera
  16. ÅÅÅ Frida såklart jag vill vinna en sådan, skulle passa toppen i mitt kök på tavelisten..;)
    Och självklart länkar jag dig i min blogg.:)

    Kram

    SvaraRadera
  17. Självklart vill jag vinna din fina bok!
    Länkar även från min blogg Sofis husdrömmar:)
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  18. Oj den verkar helt underbar,får gärna bli en julklapp till mig
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  19. Åh jag vill vara med!
    En bok från dig kommer förgylla min vardag var dag!
    Kram Sara Wihrèn

    SvaraRadera
  20. Finaste Frida!! Vilken bra idé, det skulle vara en otroligt fin julklapp att få... Är mäkta stolt över att vara vän med en så otroligt duktig konstnärinna, för det är du verkligen på så många plan. Många varma kramar/ Malin Ganström

    SvaraRadera
  21. Hej, Jag är gärna med på utlottningen av boken, verkar ju vara hur bra som helst!

    Kram Liselott

    SvaraRadera
  22. Klart man vill vara med! Kan behöva drömma lite om en värld utan byggdamm och snickarbrallor...
    Kram! Johanna Hagefalk

    SvaraRadera
  23. JAGVILLJAGVILJAGVILL!
    Borde kanske inte, med tanke på hur den här bloggen påverkar mig i kulna höstmörkret när jag LÄNGTAR mig både grön och blå efter ett annat liv, men visst vill jag, av hela mitt hjärta. Inspiration är aldrig fel, och den där ilskna taggen i hjärtat är på sitt sätt en mycket pålitlig vägvisare.

    Kram!

    SvaraRadera
  24. Åh, jag är gärna med! Nu hoppas jag på stor-turen!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  25. Hej!
    Såklart vill jag vara med Frida! Vet precis vem som ska få den om jag vinner!
    Och ja, glögg är mums!
    Kramar Emma

    SvaraRadera
  26. Hej!Jag vill tokgärna vara med och tävla. Jag älskar det jag har sett så långt!

    SvaraRadera
  27. Javisst, jag vill vinna!! Hugs!

    SvaraRadera
  28. JA :)

    Jag vill SÅ gärna var med i utlottningen. Inspiration är precis vad jag behöver nu efter att ha dränerat hjärnan fullkomligt genom allt skrivande...

    Håller tummar och tår så de vitnar för att lyckan går min väg ;)

    Annakarin

    SvaraRadera
  29. Jaa, din fina bok vill jag så gärna ha!! :-)

    SvaraRadera
  30. Hej Hej! Så klart östgötsken vill vara med i din fifina utlottning.. Skulle ärligt talat behöva ganska mycket pepp efter höstens problem med krämpor som en 25-åring inte ska dras med..tycker iallafall jag! Annars skulle jag kunna ge den till min mor för hon diggar ju dig med! :)

    Kram från bulläskaren Sofia T.

    SvaraRadera
  31. Ja, en så fantastisk bok vill man gärna vinna och kunna förära någon god vän eller dotter!!!Har ju ett eget ex redan ;-)!! Kram och ha det så bra!!

    SvaraRadera
  32. Hallojsan!!

    Ja men visst vill jag vara med och tävla om en bok!!

    Jag länkar hit och är redan följare :)

    Må så gott!!
    Kram Sanne

    SvaraRadera
  33. Wow, vilken läckerbit till bok! Blir väldigt nyfiken. Jag är gärna med i ulottningen. Kram Jenny

    SvaraRadera
  34. Perfekta julklappen...till mig själv att finna inspiration i:) Är gärna med och håller tummarna!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  35. Självklart vill jag gärna vara med och tävla! Har tänkt att önska mig din ljuvliga bok i julklapp. Kanske har jag turen att vinna den:)
    Länkar även från min blogg.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  36. OOOH, kan knappt tro att det är sant! Vill verkligen vara med om utlottning. Så inspirerande blogg, grattis. Försökte ett flertal gånger komma förbi i sommras då jag bor i Ö-o men kom irriterande annat i vägen och sedan var det stängt men laddar inför nästa säsong!!! / southcarro

    SvaraRadera
  37. Åh vad kul! Jag är gärna med och tävlar :)
    Boken ser verkligen toppenfin ut :D

    SvaraRadera
  38. Men åh så klart jag vill vara med och ta chansen!!! Hoppas hoppas hoppas! Den är väl signerad? ;)

    Stor kram Jes ♥

    SvaraRadera
  39. Hej, Åh vad kul med en utlottning! Din bok ser väldigt inspirerande ut, jättevackra objekt och fotograferade väl! Jag har precis hittat hit till din blogg och tittar nu in varje dag:) Jag är gärna med i tävlingen!

    SvaraRadera
  40. Så klart jag vill ha en! Annars får jag önska mig en i julklapp ändå :)

    SvaraRadera
  41. "Slank" in på din blogg via en annan för en dryg månad sen. Jag var förkyld och totalt sängliggande. Lusläste bloggen din på ett par dagar. Sen dess fortsatt att läsa hos dig.
    Otroligt vackra saker du gör! Man får ett vansinnigt begär av att vara kreativ som in i bomben och lära sig allt om keramik. Vem vet, en dag kanske jag slinker in på någon kurs nära mig och lär mig allt! Fram tills dess skulle det ju vara underbart med en bok fylld med vackra ting!

    SvaraRadera
  42. I would so love to have an opportunity to have a chance at your book. Your work inspires me so! GVDeb

    SvaraRadera
  43. Åhhh så fin!!!! KLART Jag är med , håller alla tummar o tår!!!!
    KRAM johanna vintage

    SvaraRadera
  44. Jag igen...kan inte lägga ut i hög spalten så jag länkar till tävlingen i morgon i min blogg=)) Kram igen johanna vintage

    SvaraRadera
  45. Jag behöver ju ingen bok eftersom jag redan har den :)

    Men jag länkar givetvis i min högerspalt till tävlingen.

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  46. Jag är ju också en av de lyckliga som redan har den fantastiska boken. Jag gör reklam för utlottningen på min blogg istället, så att fler kan få chansen att få den.

    Kram Elvira

    SvaraRadera
  47. Jag vill gärna vara med i utlottningen av din fina bok! Jag har köpt en del utav din keramik, framför allt till mig själv men även gett bort i bröllopspresent (med brudparets initialer på) samt doppresent! Mycket uppskattade presenter!
    Varma hälsnignar Anette i Örebro

    SvaraRadera
  48. Bästa tävlingen ever! Klart att jag vill vara med, boken verkar otroligt fin och det är klart att jag skulle stoltsera med den, speciellt om den var signerad av dig. Mina Balabinor som jag haft i drygt ett år nu är jag förresten fortfarande väldigt förälskad i. Tekopparna och glögg/espressomuggarna har fått flytta till Grekland, hoppas att det var okej för dig :-) Där gör de sig fina och märkvärdiga i den lilla bergsbyn och blir beundrade av greker i alla åldrar. Några planer på att flytta tillbaka till Sverige har de då icke. Kruk-kusinerna fick dock stanna hemma, men de kanske emigrerar de med en vacker dag.

    SvaraRadera
  49. Åh, så härlig boken ser ut!! Jag vill absolut vara med i utlottningen. :-)

    SvaraRadera
  50. Hejsan

    Ååååh så vacker bok & den ska du ha i din fina utlottning. Helt klart jag är med. Den är har ju så vackra bilder. En perfekt julklapp till lilla mig:)
    Ha en bra vecka
    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  51. Jag har tänkt köpa din bok till min kompis Emma i julklapp, så om jag skulle vinna ett exemplar skulle vi kunna ha varsin att läsa... Jag håller tummarna!

    SvaraRadera
  52. Underbart fin bok! Blir glad bara av att titta på framsidan :) och vilka fina bilder inuti boken! Jag vill ha, vill ha, vill ha! En sådan må bra bok :) Underbar!! Hoppas hoppas hoppas jag vinner :)

    SvaraRadera
  53. Oj, vilken möjlighet som uppenbarade sig. Har precis upptäckt keramikens fantastiska värld och är totalt förlorad. Läser din blogg lite då och då och det skulle vara fantastiskt att få vinna din fabulösa bok och få inspiration till nya skapelser. //Eva-Britt

    SvaraRadera
  54. Wow vilken galet fin bok det verkar vara! Jag vill såklart vara med i utlottningen.... och ha chans att vinna ett eget exemplar ;-)

    /Lotten

    SvaraRadera
  55. Vad roligt med en utlottning!

    Jag vill hemskt gärna vara med.. Kram Maria

    SvaraRadera
  56. Klart man vill vara med! En sådan godispåse till bok!

    SvaraRadera
  57. Japp, det är dags att en snubbe deltar också! Tänkte först på en speciell dam, och en speciell syrra, och en speciell tjejkompis... men jag vill fanimej vinna boken till mig själv! Drej that funky keramik, white girl. / Maxus

    SvaraRadera
  58. Åh jag vill gärna vinna din fina bok :)

    SvaraRadera
  59. Din bok ser ljuvlig ut!Ska försöka få tag i den så jag kan fördjupa mig.

    SvaraRadera
  60. Såklart jag vill vara med i din utlottning! Är jättenyfiken på din fina bok!

    SvaraRadera
  61. Det är väl klart att jag vill vara med i den utlottningen! Annars blir det ett inköp iallafall!

    SvaraRadera
  62. Ja!!! Det är klart att jag vill vara med och tävla! /Sofia

    SvaraRadera
  63. Jag vill förstås vara med i utlottningen! Du är sedan länge tillbaka länkad i vår blogg! :)
    Ha de!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  64. Hej,
    jag vill absolut vara med i din fina utlottning! Boken ser ut som en läcker karamell!!

    Jag länkar från min blogg!
    Hälsningar Monica

    SvaraRadera
  65. Självklart vill jag vara med på utlottningen!! Boken verkar superspännande och jag håller tummar och tår för turen att vinna.


    Ingela
    imoolsoon@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Åååå jag vill gärna vara med!
    /Irene

    SvaraRadera
  67. Hei, jeg vil gjerne være med!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Jag vill självklart vara med och tävla! Den verkar så fin så fin din bok!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  69. Åh! Jag drar genast en lott i din finfina utlottning och håller tummarna hårt hårt hårt! Allt ser ju underbart ut!

    SvaraRadera
  70. Du kommer få så GALET många kommentarer.

    Såklart tar jag chansen att vinna den(annars kommer den nog att inhandlad som julklapp ändå!)

    Ha en fin dag//Eva

    SvaraRadera
  71. Oh vad jag gillar duktiga och driftiga kvinnor, har dröjt mig kvar här på dina sidor ett bra tag nu och är helt kär i din keramik! Länkar till min blogg också, ALLA borde kika in här!

    SvaraRadera
  72. Såå fina bilder!! Jag vill gärna vara med i utlottningen av din fina bok. Hoppas på en julklapp till mig själv. Kram.

    SvaraRadera
  73. Hej! Första gången jag titta in här, men hit kommer jag fler gånger! Och din bok skulle jag hemskt gärna vilja vinna!

    SvaraRadera
  74. Vill väldans gärna vara med, den ser så underbart söt ut!

    /Ylva

    SvaraRadera
  75. Ja, jag vill gärna vara med i utlottningen av Din fina bok. Vilken härlig bok och blogg.
    /Karina

    SvaraRadera
  76. Åh så många som vill vara med. Det vill jag också, vore en fin present till mej själv.
    Har tittat på din fina bok i min bokhandel.

    Håller nu tummarna.
    // Lissen

    SvaraRadera
  77. Så spännande med en utlottning av din bok!
    Jag vill också vara med! =)

    Hoppas på tur!

    Hälsningar Krista i Bollnäs

    SvaraRadera
  78. Vilken karamell till bok, den vill jag gärna få chansen att vinna!

    : )

    KRAM, Jenny

    SvaraRadera
  79. Underbar och ljuvlig känner jag på mig att denna bok är!
    Jag är gärna med! :)

    Ha det fint!
    Maria

    SvaraRadera
  80. Hej! Jag vill oxå vara med i utlottningen av din bok!!
    Lotta Wisth

    SvaraRadera
  81. Boken ser superfin ut :-)!

    Jag har länkat till utlottningen i vänstra marginalen på min blogg.

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  82. Åh, såklart vill jag vara med och tävla! Den ser så fin ut din bok!

    Kram anna

    SvaraRadera
  83. såå inspirerande din bok verkar......vill ha såklart.
    har just börjat följa bloggen/ha de kikkiD

    SvaraRadera
  84. Åh, det så ut som en fantastisk bok. Går den ann å få tak i i Norge?
    Jeg vil i allfall være med på utloddningen.
    Klem Madelén

    SvaraRadera
  85. JAG VILL JAG VILL!!! Hade ju tänkt beställa den men vinna är ju också kul:)

    SvaraRadera
  86. Ja, jag vill hemskt gärna vara med i utlottningen!!
    Kram!

    SvaraRadera
  87. Åh vilken rolig bok! Skulle jätte gärna vilja ha den i julklapp :)
    Kram!
    Alexandra (stjarna_93@hotmail.com)

    SvaraRadera
  88. Hej Hej!
    Min inredningsgalna fru skulle bli super glad om hon fick denna i julklapp!
    Skulle betyda mycket om jag fick se hennes lycka när hon öppnar paketet.
    MVH
    Conny
    conny.03646709@telia.com

    SvaraRadera
  89. vill självklart vara med i denna fina utlottning:))

    kram kråke

    SvaraRadera
  90. Denne overaskelsen vil eg gjerne ha i posten!

    Marian

    SvaraRadera
  91. ojojoj vilken fin bok! självklart vill jag vara med i utlottningen!

    SvaraRadera
  92. Ja tack! Jag har bläddrat i din bok och den är mycket inspirerande. Äger gärna ett eget exemplar. Med vänlig hälsning Kajsa Källérus, Getingedalen Krukmakeri & Hantverk (www.getingedalen.se eller www.facebook.com/getingedalen)

    SvaraRadera
  93. Å ja tack den vill jag gärna ha. En julklapp till mig själv, perfekt :-)
    Böcker som inspirerar är det bästa som finns!

    SvaraRadera
  94. Jag vill jättegärna vara med i utlottningen av din fina bok =)//Nelli (anneli52@hotmail.com)

    SvaraRadera
  95. å verkligen tjusig keramik!!!/Linda
    Linda.backdahl@spray.se

    SvaraRadera
  96. Men alldeles självklart vill jag vara med på denna utlottning. Har tittat runt hos dig och jag blir ju alldeles glad. En riktig "feel good blogg". Klart jag länkar och följare blir jag också, hindra mig den som kan:)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  97. Hej
    jag har inte fått tummen ur och köpt mig ett exemplar än så jag testar först min tur i din utlottning...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  98. Jag vill oxå vara med! Vilken underbar bok du har gjort och va fina saker du gör!! Hittade hit inatt för första gången så hit återkommer jag!!
    Du är sååå duktig!!!

    Kram Petra

    SvaraRadera
  99. Åhhh... tänk om jag skulle ha turen att vinna. Jag har gått och suktat efter din bok länge, den är otroligt fin och inspirerande. Finns dina alster att hitta någonstans i Göteborg? Anna (annaeklund_75@hotmail.com)

    SvaraRadera
  100. Hej

    Å vill vara med i utlottningen av din härliga bok.
    På min keramik kurs har vi precis köpt in den och man får massor med inspiration.
    Länkar till dej från min blogg :)

    Hej då från Andréa

    SvaraRadera
  101. Hej, vill jättegärna vara med i utlottningen av din fina bok
    Hälsningar Susanne i Åtvidaberg

    SvaraRadera
  102. Hejsan, klart att jag också vill vara med...... Även fast det blir som nummer 103 eller nått!!!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  103. Självklart vill man vara med här:)! Hoppas allt är bra m dig! Kram emma

    SvaraRadera
  104. Hej!

    Vilken fin bok, den vill jag gärna vinna!
    Tänk vad idèer och inspiration, det tackar man ju inte nej till.

    Hälsningar Elisabeth

    SvaraRadera
  105. OJ, det var visst några till som ville som jag - men en lott är en chans, den tar jag.

    mari.utan.e@hotmail.se

    SvaraRadera
  106. Åh, jag vill vara med! Jättefina bilder från boken. Jag kikade in här nu för att få inspiration till min keramikkurs imorgon. Här finns så mycket fint!

    SvaraRadera
  107. Vill gärna vara med och tävla ! Vilka fina bilder!!!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  108. Vilken härlig bok det verkar vara, älskar att pyssla så vore spännande med denna i julklapp!
    Kramar Karin S

    SvaraRadera
  109. Vilken chans! Kan man ju inte låta bli att tävla. Din blogg inspirerar och jag längtar till vår ölandsgård är färdig o beboligt så man kan sitta i trädgården och soppa kaffe ur en fabulös kopp.

    Tack för inspirationen!

    /Eva

    SvaraRadera
  110. Åh, så mycket vackert...
    Jag vill gärna vara med i utlottningen!
    Hoppas på tur! Maria

    SvaraRadera
  111. Åhja!
    Jag vill vara med i utlottningen minsann!
    Håller hårt i min lyckoklöver.

    SvaraRadera
  112. Jag vill gärna vara med i utlottningen.

    SvaraRadera
  113. Å vilken härlig inspiration! En sådan skulle sitta fint och liva upp i vintermörkret.

    Tack för en läsvärd blogg!

    SvaraRadera
  114. Men vilken underbar bok, vilken härlig julklapp att vinna till sig själv =)

    SvaraRadera
  115. Önskar vara med...
    Nu står den på min önskelista...
    Vinna eller snälla tomten...

    SvaraRadera
  116. Oh ja, das Buch ist ein wahrer Gewinn...und ich möchte es gern haben!
    So...ab...rein in den Lostopf....

    Gruß

    Tina

    SvaraRadera
  117. Sååå klart jag vill ha en bok!! Hoppas, hoppas, hoppas .... Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  118. Självklart vill jag delta i din fina utlottning!
    Spännande!

    kram.

    SvaraRadera
  119. Å vad jag vill vinna din fina bok :)
    Håller tummar å tår och allt!

    Kram
    Malin live a lot

    SvaraRadera
  120. Åhh den vill jag ha! Självklart är jag med om utlottningen.

    Kram Christina

    SvaraRadera
  121. Ja ja ja! Jag vill! :)
    sofia@meandmyhome.se

    SvaraRadera
  122. Hej
    Den fina boken vill jag gärna vinna!
    Mvh Malena

    SvaraRadera
  123. Jag som fyller år om ett par veckor! Det skulle vara en perfekt present med en fin bok!!
    /Pernilla (pernillajohansso@hotmail.com)

    SvaraRadera
  124. En sån härlig bok vill jag vara med och tävla om. Hälsningar Åsa (cedergren@telia.com)

    SvaraRadera
  125. oj den boken ser alldeles fantastisk ut - vill gärna vinna :)

    SvaraRadera
  126. vilken härlig bok!!! är gärna med i utlottningen:)
    gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

    SvaraRadera
  127. Hej! Oj vilket underbar bok. Vill självklart delta i utlottningen. Under bar blogg du har.

    H,

    Johanna

    SvaraRadera
  128. Dear Santa....! :)

    / HannaBramford@msn.com

    SvaraRadera
  129. Åh!!! Vill jättegärna vinna!! Hoppas...

    Kram CamillaB

    SvaraRadera
  130. "snubblade" precis på både din blogg och din makalösa keramik ......verkligen tilldragande båda två.Snygga foton också .......kniper mina tår och hoppas på lite tur ...*ler

    Hej från Göteborg och mig
    Pernilla

    SvaraRadera
  131. Wow! Boken ser ut att vara en stor källa till inspiration, en färgsprakande karamell som skulle ligga fin fint i julklapps säcken!!!
    Jag har länkat på min blogg & följer din blogg såklart! Kram Malin

    SvaraRadera
  132. Oj, vilken spännande bok. Har jag turen att vinna så skulle jag ge det till min älskade dotter Ellie!

    (^.^)

    SvaraRadera
  133. Men ååååhhhh vad jag vill din fina bok!!!!

    SvaraRadera
  134. margreth skriver
    Vill sååå gärna ha boken din kreativitet formgivning gör en glad bara man ser dina grejor.boken kommer att glädja många.

    SvaraRadera
  135. Åh, den fina boken vill jag nog ha i julklapp, egoistiskt kanske... men, men. Har precis hittat din blogg, jättefin.

    Hälsar pysselsugen Lise-Lotte i Sollentuna

    SvaraRadera
  136. Jag vill gärna vara med och tävla om din fina bok! Ska försöka sätta en länk i min blogg. Men det funkade inte förrut (för lite kunskaper) men jag ska försöker! Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  137. En sån bok skulle jag vilja bläddra i under julhelgen!!!
    /josefine i göteborg

    SvaraRadera
  138. Jag vill gärna vara med och tävla om boken... vill ha, vill ha :)

    SvaraRadera
  139. Super-snyggt! Inspirerande och gör en mer kreativ när man bakar, lagar mat dricker kaffe el te.. när man kan servera det hela på läckert porslin! Keep the good work and spirit up!

    SvaraRadera
  140. en sån bok skulle sitta bra här hos mej:)

    SvaraRadera
  141. Självklart vill jag vara med och tävla om denna bok fylld av keramik som ju faktiskt är ett av livets goda ting!

    SvaraRadera
  142. Fantastisk blogg, vackra färger och underbar keramik. Vem vill inte vinna det?!
    Susanne (sussi.k@netikka.fi)

    SvaraRadera
  143. Jag vill självklart vara med och tävla. länkar också:) boken ser fantastisk ut.
    /jenny

    SvaraRadera
  144. Jag vill ju också så hemskt gärna vara med och tävla om din härliga bok. Boken ser mycket inspirerande ut.
    teijadotlentoatelisanetdotfi

    SvaraRadera
  145. Jag vill också vara med i lotteriet så klart !

    SvaraRadera
  146. Åååå det är underbar, om jag kan lämna den ifrån mig skall min svägerska få den i julklapp tillsammansm med en keramikkurs, det har hon talat om länge och äntligen blev den min tur (i lotterie) att köpa julklapp till henne. Hoppas jag har samma tur här...
    Jessika R

    SvaraRadera
  147. För bövelen, glömde fråga, beställer man den genom dig, kommer ju behöva en själv om jag inte vinner...

    SvaraRadera
  148. Tjoho! Såklart jag vill vara med! Och jag vill åka till dej igen, det var väldigt roligt att göra kaktfat!

    SvaraRadera
  149. Åhh, såklart man vill vara med i en sådan fin utlottning. Blev fantastiskt inspirerad bara av de bilder du visar som utdrag ur boken så vad kommer man inte bli om man blir lycklig ägare av hela.

    SvaraRadera
  150. Nu håller jag tummarna allt vad jag har och hoppas innerligt att jag vinner din fantastiska bok! Kramar Madeleine - mitt hem & jag

    SvaraRadera
  151. Jag sällar mig till skaran av ödmjuka beundrare och hoppas givetvis att boken hamnar hemma hos mig!

    SvaraRadera
  152. Jag vill gärna vara med i utlottningen. Din keramik är så vacker. Jag är väldigt nyfiken på boken :)
    /Nelya

    SvaraRadera
  153. Vill absolut vara med i utlottningen!
    Vore toppen att få denna ljuvliga bok,sååå..
    himla nyfiken på den.Kram/Ulrika

    ulle65@spray.se

    SvaraRadera
  154. Ser ut att vara en bok som jag skulle älska ;)
    Skriver nu men gör iordning på min blogg med länk senare i veckan ;)
    Kramar Marina

    SvaraRadera
  155. Hej!
    Vilka underbara alster! Jag är förälskad! Får planera en tur neråt landet i sommar på semestern så jag får se dom i verkligheten!
    <3
    Finns det återförsäljare av din keramik i Göteborg möjligtvis?!?! :0)
    Skulle vara jättekul att vinna boken!

    Varma hälsningar
    Anna
    http://annapinglan.blogspot.com/

    SvaraRadera
  156. Ohh vilken karamell! Jag vill vara med och tävla så klart....och vilken fin blogg jag fann här med på köpet!

    Jag länkar min blogg och lägger mig som följare!

    Bästa hälsningar Loellan

    SvaraRadera
  157. Hej!
    Vilken charmig bok!
    Självklart vill jag vara med i utlottningen och länkar på min blogg.

    Har själv gjort en del fat och skålar som jag kavlat och "format" efter gamla fat etc. Skulle vara kul att vinna boken och visa den för gänget som jag går i keramikkurs med och vår lärare Lillemor Larsson samt Anita på Länghems Prästgård som annordnar kursen.
    Var i Borås området kan man köpa boken om jag inte skulle vinna???

    Titta gärna in på min blogg, kan tänkas att något av mina fat är med på bild (under tekopp).

    Kram Elin

    SvaraRadera
  158. Helt, helt, helt ...enkelt underbar!
    miaanttila@hotmail.com

    SvaraRadera
  159. Jag skulle bli ÖVERLYCKLIG om jag vann denna underbart fina bok!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  160. En bok när man känner att inspirationen tryter! Ha en härlig vinter. Kramar från Malin
    malin.ahlenius@soderhamn.com

    SvaraRadera
  161. men jisses vilken härlig bok. den skulle vara fin att bläddra i för att hitta inspiration/ malin

    SvaraRadera
  162. Perfekt present till sig själv!!!
    En kopp te, mysfilten och sen boken på det!!

    SvaraRadera
  163. Åååh!
    Bara att ha CHANSEN att vinna ett exemplar!
    Det pirrar i kroppen!
    *drar en lott*

    SvaraRadera
  164. Åh, jag vill oxå vara med! Hoppas, hoppas...nu tänker jag hålla tummarna att jag blir den lycklige!

    Kram Britt

    SvaraRadera
  165. Oh,jag vill ha! Julklapp till mig själv så klart!

    SvaraRadera
  166. Jag vill absolut vinna! Jag längtar efter efter att börja med keramik igen och behöver inspiration. Boken ser underbar ut!

    SvaraRadera
  167. Åh, vilken lyx att vinna en sådan bok! Jag fyller år den 1:a december och det hade varit ett alldeles perfekt födelsedagsfirande att bli dragen i detta lotteriet! /Sara

    SvaraRadera
  168. Härlig bok, hoppas att lyckan är med.
    kaiusdotahlforsatelisanetdotfi

    SvaraRadera
  169. Åh, vilken fin blogg du har! Har precis hittat hit och den är ju som en fin färgglad karamell - och boken verkar likadan! Så jag lägger till mig här på "önskelistan" och håller tummarna till 1 december!

    SvaraRadera
  170. Givetvis vill jag vinna den här underbara boken, är inne och njuter av dina fina skapelser ofta!! och hade gärna sålt av allt det vackra i min lilla Gårdsbutik.
    Men som sagt, en fin bok hade suttit fint :)

    SvaraRadera
  171. Läste 101 nya idéer och hittade bloggen fiffiga systrar. Jättekul eftersom jag älskar pyssel och framför allt JUL! Surfade runt lite och hittade då din blogg. Har precis kikat runt lite hos dig och inser vad jag har gått miste om. Nu finns din blog som genväg på mitt skrivbord :) Jag har alltid velat prova på att dreja men har inte kommit mig för. Jobbar med administration, fakturering,löner så fritiden kräver kreativitet. Vinner jag inte ska jag köpa din bok och frossa i vackra bilder och särskilt, när tid finns, prova på! Jag har ingen egen blogg men skriver mitt namn och håller utkik. Blir det jag så hör jag av mig :) Anna-Karin Sassing

    SvaraRadera
  172. Jeg er med, denna boka må jeg ha:o)

    SvaraRadera
  173. Jösses vad många som är med men jag tar chansen och håller mina tummar. Jag kan inte få nog av dina saker. Tittar ofta på dem och tycker att de är så otroligt vackra.
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  174. Så härlig bok! Jag vill vara med.

    SvaraRadera
  175. Härlig bok med helt underbara bilder! Min dotter som snart är formgivare skulle bli jätte glad om tomten kom med den åt henne.:)
    Hälsn.Marina

    SvaraRadera
  176. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning, tar 1 lott. Har precis hittat till dig så nu måste jag kika runt här inne.
    Trevlig Helg!
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  177. Ja tack!!!
    Vilken vacker bok, en sån som man blir glad av att läsa:)

    Trevlig helg, Marie

    SvaraRadera
  178. flott bok,som jeg gjerne blir med på;)1lykkelodd! god helg! turid.grubben@gmail.com

    SvaraRadera
  179. klart man vill vara med! verkar vara en super bra bok med mycket tips och trix som jag absolut skulle vilja äga!

    emma_85_b@hotmail.com

    SvaraRadera
  180. Vilken underbar bok, är väldigt gärna med och tävlar om den !
    Håller tummar & tår !!

    johanssonlina84@hotmail.com

    SvaraRadera
  181. Jag är gärna med o tävlar...OJ så fina bilder du har på din blogg.. nu skall jag kika vidare. Jag länkar från min blogg.../Christine

    SvaraRadera
  182. Vilken fin bok! Jag är gärna med i utlottningen!
    Hittade utlottningen hos editaflicka...

    //Therese Nilsson alias missmyrbacka på twitter.

    SvaraRadera
  183. Jag skulle jätte gärna vilja vinna denna boken, den verkar mycket inspirerande! Hoppas stort och jag har delat tävlingen till min face book- anette meg carlsson.

    nettan.klar@gmail.com
    anette carlsson

    SvaraRadera
  184. Köpte boken igår o blevså inspirerad att jag anmälde mig till keramikkurs!!Sant!!!
    Skulle så gärna ge den i julklapp till mamma, syrran, bästisen...

    sara lundborg
    saragote@hotmail.com

    SvaraRadera
  185. Jag vill gärna vara med....så vacker bok och blogg.
    Varma hälsningar lena

    SvaraRadera
  186. Jag är g'ärna med!!! Helt underbar bok ju! Kram Stina

    SvaraRadera
  187. Vågar mig på att anmäla mig som tävlande!
    Verkar vara en mycket intressant och rolig bok!

    SvaraRadera
  188. Jag är gärna med :-)
    Har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/1-december-vinn-fabulos-bok.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  189. Nä men åhh va spännande! Jag blev just tipsad av en god vän om din fina bok och så ser jag att du har en utlottning. Jag är med så klart!! Hoppas hoppas.....
    Kram från Åsa.

    SvaraRadera
  190. Vilken fin bok! Jag skulle gärna vilja vara med i din utlottning.
    Ha det gott!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  191. Ja, jag vill gärna vara med! Frågan är om jag skulle få ha den för mig själv, min syster skulle nog försöka norpa åt sig den...

    /Maria
    maria.nolemo@gmail.com

    SvaraRadera
  192. Jag vill gärna vinna boken.
    Min jul består av secondhandinköpta pappersstjärnor, 6 st som jag ska ha i köksfönstet, jag pyntar olika varje år.
    margareta.pilebyjonsson@telia.com

    SvaraRadera
  193. Åååååå, vill så gärna vinna denna boken och ge til lmig själv!!!!

    oscarfred4b@hotmail.com

    sara

    SvaraRadera

01 09 10