torsdag 30 maj 2013

Hus & Hem



nr 7 som är ute nu är väl ändå extra tjusigt? Ett reportage från vårt lilla torp är med - och även om texten mest handlade om att våra möbler var sopor och mitt namn var felstavat är vi nöjda och glada - framförallt över att omslagsbilden är på vårat kök! Flera har tydligen undrat hur man får tag i kudden - den har min pappa köpt i Mexico så åk dit helt enkelt!
Lina har fotat reportaget och Johanna stylat. Kolla in fler bilder på deras bloggar!








Ujuj vad glad jag är när jag hackar lök. Bäst är väl ändå - så får du stilen! Så sjukt kul, ut och samla sopor gott folk!
Själv ska jag ta mig en tur till Axfood och handla getost. Hejhej!


3 kommentarer:

  1. Så roligt! Så läckert! Och ett snyggare omslag har jag nog aldrig sett på den där tidningen :)

    Hoppas att du har det fint!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Nej sopor var det väl inte. Second hand heter det ;-)
    Jag tyckte det var jätteroligt att se dig er och huset. Kände igen trappan och lampan på omslaget på en gång när jag såg omslaget.

    Jag får ta mig en tripp snart till dig och beställa lite koppar ordentligt den här gången. Det stora fatet jag köpte då vi var där allihopa (två år sedan) står så fint i hallen.

    Kram LiseLotte

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Den tidningen har mamma, ska kolla nästa gång jag kommer dit!

    SvaraRadera

01 09 10