fredag 4 oktober 2013

Insta-oktober


Jag har kramat Runsala Ek med stort E. Fantastisk miljö. Jag och Sebe rekade lite inför höstfotografering. Den här eken står i en hage med rejält elstängsel runt. Sebe säger - nänä ingen fara, det är bara att gå igenom - när vi hoppar över grinden på andra sidan sitter det sådana här skyltar:


Men turligt nog var tjuren och hans gäng i grannhagen just den här dagen.


Sen har jag ridit i skogen, testat campingköket som jag hittade i en sophög förra året och lite annat höstligt.







Och idag kör vi mysdag - är hundvakt åt den här dansanta killen - Emris!
God FREDAG!
(på instagram heter jag fabfrida)




3 kommentarer:

  1. Mycket fint och spännande. Ek är ett majestätiskt träd. Och dina bilder är alltid lika fina.

    SvaraRadera
  2. Var har du tagit vägen. Det har varit så tyst så länge. Har det hänt något???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha vad härligt att du frågar - nä jag har bara tappat blogg-andan lite... Snart så kommer det ett inlägg!

      Radera

01 09 10