måndag 13 januari 2014

Elle Mat & Vin


Vilken bra start på veckan! Mitt och Linas matjobb är med i senaste numret av Elle Mat & Vin och det blev så snyggt. Jag har kokat ihop recept och mat, stylat och Lina har fotat. Extra bra är att allt är vegetariskt! 




Lina har skrivit på sin blogg om det här med matfoto. Läs! 




Dumplings, paprikasoppa, tjocka pommes, spenat och ricottacrepes, fritade hallon och en massa annat smarr. En del av min keramik också.. Köp och kolla in i snyggaste tidningen!





4 kommentarer:

  1. Ser väldans snyggt ut! har inte hunnit köpa senaste numret än men nu känner jag att jag måste kasta mig till affären. :)

    SvaraRadera
  2. nämen åh vad kul och vilka otroliga bilder - ser superläckert ut, både maten och porslinet!

    SvaraRadera
  3. Så vackert och så mycket gott! Jag läser alltid Elle mat & vin och ser fram emot det nya numret. Kram!

    SvaraRadera
  4. i sommar måste jag försöka komma mig ner , söderut , och till dig. Så jag kan få köpa ngt av allt fint du skapar..

    SvaraRadera

01 09 10