måndag 9 januari 2017

Nytt år



Endast en dag kvar på jullovet.. här har det vilats vill jag lova.

2016 slog alla rekord i arbetstimmar för vår del och avslutades med 17 julbord. Det har varit ett fantastiskt år på Rönne Kapell, men nu stänger vi en liten stund och samlar energi till 1 april då vi öppnar igen.

Så här såg det ut hos oss i december:



Det bjöds både på snö och ickesnö. Och jösses vad vi har lagat mat och bakat och pyntat och fejat. Julmarknad har vi haft också med otroligt mycket besökare. Så kul!















Det var himla mysigt på kvällarna inne i salen.



Och i keramikbutiken var det som vanligt sunkigt och härligt med min och Brinkebarks keramik:











Men nu har vi kastat ut julen och vi tar som sagt lite paus jag och Sebe, han ska jobba med sitt vanliga jobb och jag kryper in i verkstan ett tag. Känns kul! 
Snart dyker jag nog upp med lite keramikbilder alltså. So long!




2 kommentarer:

  1. Härliga bilder och jisses va mycket grönkål. Ha en skön paus så kommer vi och fikar i april!
    /Emelie

    SvaraRadera
  2. Oh värsta läckra miljö!!!Körde förbi en tisdag i somras men då hade ni tyvärr stängt Härligt att följa er både här och på FB ..Nu ser jag fram emot lite keramik!!!

    SvaraRadera

01 09 10