tisdag 29 januari 2013

Lägga på ett kol



Ja det måste jag. Idag (lite senare än planerat) sätter jag igång och drejar inför sommarsäsongen. Det ska bli riktigt roligt. Jag har skrivit långa listor med allt som ska tillverkas. Hoppas att jag kan få till tre hela drejardagar i veckan fram till april. Skiljeväggen vid ugnen och drejskivan har varit så tråkig, klädd med gipsskivor. Hittade en gammal spegelvägg som jag tjongade upp med pl600. Ska köpa fler speglar och klä hela väggen så småningom. Jättebra grej. Nu kan jag titta ut medan jag drejar och rummet känns större. Spegelvägg = såå 2013!




Missa förresten inte utlottningen av keramik! Klicka på bilden längst upp till höger för att vara med!

4 kommentarer:

  1. Jädrans bra det där!! Ett helt annat djup och så kan du ju spegla till dig lite :) Kram Anna

    SvaraRadera
  2. härligt kreativt det är ju bra med spegel då man drejar..kanske bara för amatörer som jag. Ha en go vecka kram Monica

    SvaraRadera
  3. Vilken bra idé med spegel! Det gör verkligen mycket för ljus, rymd och utsikt:)

    SvaraRadera

01 09 10