fredag 10 maj 2013

Fredagsbaket

är precis avklarat och nu är jag världstrött. Idag har jag slitit bort det sista golvet i det turkosa rummet i kapellet och dragit ur alla miljarder spikar. Dom var inte snåla med spik förr i tiden det är ett som är säkert. 

En tidig joggingtur bjöd på så här
fin vy. 

Fin grej i gräs.

Jack och Bill har redan badat flera
gånger den här veckan.. Galna!

Städat och fixat i kapellet. Men har
inte hunnit putsa fönstren än vilket
irriterar mig..

Några instagrambilder får summera veckan. Där heter jag fabfrida.

Ja och så i helgen har vi öppet i kapellet såklart!
10 - 18 både lördag och söndag
Välkomna!


7 kommentarer:

  1. Åh så himla fint!! Det är ingen som tänker på fönstrerna när du har gjort så fint!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår inte hur du hinner med allt?! :)

    SvaraRadera
  3. Bada? Jag fick hjärtattack vid blotta tanken:)
    De är ju nästan vinterbadare.
    Linnéa

    SvaraRadera
  4. Oj oj vilka härliga bilder! men bada redan, brrr!!

    SvaraRadera
  5. Spännande!!!
    Kul att se förlängningen och fortsättningen på detta!


    Ha det gott!

    //Maliin

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder du visar. Förstår att du är världs trött, det skulle jag också vara efter allt det du har gjort och gör. Var rädd om dig.

    SvaraRadera
  7. Så fin bild överst!!
    Va fint det blev i kapellet. Jag måste ta och göra en utflykt till dig någon helg! Ha det bra!

    SvaraRadera

01 09 10