onsdag 26 januari 2011

Buffé januari.
Icas tidning ni vet. Javisst fanns min keramik med, små små bilder på sidan 22 med Linas curry. Andreas Hylthén har fotat. Jippi!



Nästa gång satsar jag på omslaget (ha!)




Inte nog med det. Sofia på Hildas hem har gjort ett superfint inlägg om min keramik och om mitt bokprojekt som hon kommer att formge. 
Kolla in hennes ugglor också på barntavlor - mina favoriter! 


Lite rörigt i verkstan kan man tycka. Men vilka fina anteckningsblock med fåglar jag fyndade på Indiska. Tio kronor. Snygga i oreda.

God afton!

 


2 kommentarer:

  1. Snyggt jobbat Frida! Jag tycker absolut att du ska satsa på omslaget nästa gång ;)

    Tack, tack för tipsandet om mina alster :)

    Kram och god natt! :)
    /Sofia

    SvaraRadera
  2. Like like like :) Underbart kul!!! Den får man ju spara då ;) Kram Johanna http://vintips.blogg.se

    SvaraRadera

01 09 10