torsdag 27 januari 2011

Grönt är snyggaste färgen tycker jag.



snyggaste grytorna

Vi hittade gröna pardörrar i en bod och satte in.

kudde Indiska, korgfotölj Ikea, ljusstake FaB keramik

Som den gröna färgen på mina små Le creuset grytor. Julklapp från Sebe. Jag har aldrig använt dom. Men uj vad snygga dom är! 
Och nej - jag använder inte bara min egen keramik - även om det är proppat med skeva skålar i köksskåpen. Ibland när jag blir extra nöjd med något så kan det hända att jag tar med det hem, annars är det mest misslyckade saker som inte går att ha i butiken som vi får ha till filen.
En vacker dag ska jag dreja mig en hel servis!





6 kommentarer:

  1. Grönt är min absoluta favoritfärg också! :)
    Jag bara älskar det och tycker nästan allt som bara har rätt gröna nyanser är snyggt :)
    Jag älskar era pardörrar!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Pardörrar är något man alltid har för lite av.
    Framförallt gröna.

    Kram F

    SvaraRadera
  3. Åååh, vad fin nya bloggen är Frida!!! Jag gillar blogspot som platform! Man kan fylla i någonstans på sidan så att personer utan blogg osv kan kommentera. Kram Johanna http://vintips.blogg.se

    Ps. Vi har startat upp en kaffeblogg också, kaffebloggarna.blogspot.com men jag vet inte hur man kommenterar som det här?!? Ds.

    SvaraRadera
  4. Tihi.. Nu kom jag på hur man gör.. Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Hej Johanna! Välkommen till min nya blogg, javisst - blogger funkar så mycket bättre för mig! Lätt som en plätt.
    Kollade in din nya blogg såklart - toppen!
    Kram F

    SvaraRadera
  6. Åh, vilka underbara grytor och dörrar, grönt är min favoritfärg, så det här var en fröjd för ögonen.

    //Elvira

    SvaraRadera

01 09 10