torsdag 9 februari 2017

Pinterest

Kolla - den här nya krukan går att pinna!


Jag har haft Pinterest ganska länge och det är ju kul. Massor med fantastisk inspiration. Men faktum är att jag inte fattar fullt ut hur det funkar. Jag märker mycket trafik hit till bloggen kommer från pinnade bilder härifrån - men de förekommer på massor med olika ställen.. En del har flera tusen pinns på vissa boards och färre på andra? What? Jag försöker fånga upp dom ibland och lägga på en egen board för det är himla kul att samla. Hur som helst, nu har jag underlättat för de som vill pinna loss på min blogg - för bara musen över bilderna och ett P dyker upp, klicka och vips har ni pinnat! Och vill någon ge mig en lektion i Pinterest - varsågoda! Det går visst även att följa mig på Pinterest, fabkeramik heter jag där. 

Hej svejs!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

01 09 10