fredag 4 mars 2011

Tack för alla fina kommentarer, 
här och på fabriken!


Jag får lite frågor om min keramik. Det är roligt. Många undrar var man kan köpa keramiken på bilderna. En del är gjort till boken, en del är beställda grejjer och det mesta är lite gammalt skräp jag dammat av från bildarkivet eller från butikshyllan. På hemsidan hittar ni mina serier. Nästan allt går att beställa och så skickar jag det per post.

 
I min butik är det ganska tomt just nu men till säsongsöppningen i maj så är det proppat med keramik på hyllorna. Hoppas jag.
I nuläget har jag inte några planer på att öppna webshop alltså. 

 
Nuså kör vi fredag, bästa dagen!

16 kommentarer:

  1. Dina muggar och fat överst påminner mig om skumtomtar i färgen, mums! Jag gillar verkligen din keramik, du är så himla duktig!

    Ha det bra, Tina

    SvaraRadera
  2. Har precis hittat hit och jag gillar din keramik. Ska ta en titt på din hemsida.
    Ha en bra fredag :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Din keramik är så himla fin! Vore kul att komma förbi i din butik om man har vägarna förbi i sommar. Verkar jätte mysigt! Låter idylliskt ditt liv :-)

    Ha en fin Fredag!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  4. Ha en superskön fredag och tack för fina bilder, som vanligt.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Japp, äntligen ledig fredag, lördag å söndag efter en slitig vecka.
    Headern blev jättefin! Lite Ahlgrens över den oxå ;)
    Önskar dig en toppenhelg!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  6. Ja, jag såg ditt inlägg på Fabriken. Du är väl värd att bli månadens inspiratör! Grattis!

    SvaraRadera
  7. OOaaaaoo vad fina saker, måste åka förbi när vi kör till stugan i somma. Har 60 mil och detta ligger på halva vägen. Som gjort för en kaffepaus och shopping. Ser verkligen fram emot att titta förbi!

    SvaraRadera
  8. Tog en titt på din hemsida. Så mycket fint! Jag fastnade för serien Balabina, de skulle passa hemma hos oss. :)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  9. Underbara bilder! Älskar de stora kopparna!

    SvaraRadera
  10. Härligt fint och det du gör är bara så vackert..
    Tack för dina söta ord.
    ha en skön helg
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  11. Som jag skrev på Fabriken, du är väl värd att vara månadens inspiratör, jättefint inlägg..

    Ha en fortsatt fin fredag!

    Kram Elvira

    SvaraRadera
  12. Väldigt värd att vara inspiratör!! Du gör så vacker keramik, som jag sitter och dreglar över och kan inte bestämma mig för vad jag tänker beställa av dig!
    Ha en toppenhelg vännen!
    Keam Malin

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Vilken keramik du gör...vill äga allt ;)) Hade jag hittat din blogg för en halvtimme sen hade du fått en av de awards jag hade att dela ut...får bli en annan gång...jättefin blogg!!
    kram susanne

    SvaraRadera
  14. Hej och grattis! Underbar blogg du har så jag förstår att du blev vald till månadens inspiratör:) Kul.

    Hoppas du får en bra helg, kram Therese

    SvaraRadera
  15. Åh....du gör så mycket fint så jag blir alldeles varm i kroppen.
    Ha det fint, kram Sofia

    SvaraRadera
  16. Vilken underbar keramik du gör!!
    Ullis

    SvaraRadera

01 09 10