torsdag 5 juli 2012

Gult


Härlig torsdag! Idag bad bad bad. Vad gör ni?



7 kommentarer:

  1. Jag jobbar sista dagen före semestern. Känslan är, precis som varje år, att såhär mycket har jag nog aldrig längtat efter ledighet. :) Ska bli härligt!

    SvaraRadera
  2. Ungefär allt annat än badar;) jag är badkruka av allra största mått...men jag målar skåp, målar stolar, målar nattduksbord, tvättar, rensar ogräs, städar, handlar, fikar, promenerar med hundar och framförallt så njuter jag...
    Ha en fin torsdag!

    kram lisamaja

    PS. gult är fint!!

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Vilken underbar och inspirerande blogg du har, jag har precis hittat hit :O) O super vacker keramik - precis i min smak!!! Har jag vägarna förbi uppåt någon gång ska jag garanterat komma förbi en sväng :O) Jag bor i skåne så det kan ju dröja ett tag försås :O)

    Ha de gott!

    Gunilla

    SvaraRadera
  4. Jag blir riktigt sugen på att gå ut och plocka mig lite blommor i alla fall!

    SvaraRadera
  5. Ett bad hade inte varit fel idag;)
    Jag har varit på stor loppis på torget i Nora, det var väldigt varmt men otroligt mysigt ändå:)

    Ha det fint!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  6. Jag sitter inne i ett iskallt kontorslandskap medan det är 25 grader varmt och sol ute. Det känns som om jag aldrig kommer att få semester. 16 juli - då är det jag som agerar ko på grönbete. Måtte den dagen komma snart innan jag deppar ihop.

    SvaraRadera
  7. Jo nog har det badats för hela slanten hela veckan. Allt pyssel har hamnat i skymundan tills sämre väder kommer.

    SvaraRadera

01 09 10