fredag 13 juli 2012

Hej hej!



Nu är vi tillbaka från Danmarksresan. Vi har haft det super. Både i minibussen, i lyxiga huset och på Legoland. Det var ju onekligen växlande väder med spöregn och skinande sol om vartannat. Vi firade svärmor med sabrerad champagne, åkte alla karuseller vi vågade och wowade över alla fantastiska legovärldar. Ujuj - vi åker nog tillbaka nästa år igen!




Idag har jag och Sebe fotat hemma hos Jenny och Hanna i deras pysselrum. Helt fantastiskt fint är det där. Resultatet kommer ni att få se i nästa nummer av Handarbete & Pyssel (september). Inspirerande värre!


Och i morgon håller jag öppet i min lilla verkstad mellan 10 och 18. Jag ska baka riktigt mycket bullar så att de inte tar slut..
Håll i hatten!





3 kommentarer:

  1. Åhhh vad kul att ni också gillade legoland. Vi var där i början av juni sonen och dottern och jag var lyriska : ) Trots spöregn som var då! Hoppas många kunder kommer till dig im önskar jag bodde närmare! kram Sofia i Hjo

    SvaraRadera
  2. Hihi, låter ju som om ni haft det jätteskojs!

    SvaraRadera
  3. Så har i kørt lige fordi hvor jeg bor :0) Legoland er sejt, håber jeg snart kan komme op og købe en Charles tante :0) de er så super flotte

    SvaraRadera

01 09 10