söndag 8 juli 2012

My cherie amour



Jamenvisst är de bedårande? Sjukt nöjd med mina körsbärscupcakes. I grunden alltså vanliga muffins med fluffig frosting gjord på philadelphia, smör och florsocker - och ett litet estetiskt bär på toppen. Inte bara snyggt - förträffligt gott också!








Nu sitter jag och myser med långfrukost. Tänker på alla människor som hälsade på i verkstan igår. Fullt ös hela dan! Fikat tog slut. Men inte de inspirerande besöken - tack alla ni som kom - ända från Bollebygd och Småland! Härliga Eva från smultrongården. Stockholmare och byfolk. Jag känner mig så himla glad för att ni vill komma till mig. Tack!! (och kom tillbaka!)

12 kommentarer:

  1. Estetiskt snygga cakes! Skulle också gärna vilja komma till din verkstad och se aa dina fina skapelser.
    Må så gott!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Smarrigt! Har du öppet i sommar? Vill gärna ta en tur och titta på allt vackert. Jag fick så mycket i inspiration av din bok och vill gärna se det ' på riktigt'.

    Hälsningar,
    Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sommarens öppettider står längst upp till höger!
      Välkommen!

      Radera
  3. Mon chéri!!! vilka läckra skapelser!! Säkert lika goda som dom ser ut!!!
    Men oj! ser att du haft påhälsning från vår grannby, Bollebygd...då är det ju inte för långt att åka upp och hälsa på i din butik...det lockar...

    Ha en fin dag!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  4. These look gorgeous, I love sweets with cherries. Delicious!

    SvaraRadera
  5. Tack Frida för ett härligt mottagande och din generositet med tips mm! Nu drömmer vi om pastellig keramik och góa chokladkakor. Vi kommer tillbaka!!

    Charlotta från Småland

    SvaraRadera
  6. Det var så mycket fint här, så jag får nog ta och lägga till dig. Himlarns vad fint och härlig ton på bloggen :)

    SvaraRadera
  7. Mhm. Helt jobbigt att läsa det inlägget när man sitter med en sketen leverpastejmacka till kvällsfika, men visst, lever är ju också...gott.

    Jag diggar ju din blogg! Så du får en liten kärlekshälsning hos mig imorgon bitti. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Lever är supersmarrigt! Ojoj vad spännande - ska jag absolut kolla in, tack!! Kram Frida

      Radera
  8. Läckra!

    Så synd att jag bor så långt bort, vill jätte gärna hälsa på i din verkstad!

    Glad sommar på dej och happy Legoland!

    SvaraRadera

01 09 10