söndag 2 december 2012

1 advent



och mitt bidrag till söndagsbilden. Ett par ljuslampetter som lyser upp i mörkret. Fast inte hos mig utan hos en trevlig människa i Nora dit de flyttade igår. 
Jag har gjort dem efter beställning, och de är precis likadana som ett par i min bok. Det är kul att använda brickor eller tallrikar, sätta fast en ljushållare och få till en vägglampett. Har sett liknande med silverbrickor och det är ju verkligen supersnyggt. Har ni gjort såna?





Glad advent alla!


14 kommentarer:

  1. Väldigt vackra! Önskar dig en mysig 1:a advent! Marina

    SvaraRadera
  2. Nämen gud så vackra, såna skulle jag vilja ha, vad kostar dom ?
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  3. Åh så fina...Trevlig advent! Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Väldigt fina!

    Jag har läst på många bloggar att många vill komma igång med träningen och även jag behöver en rolig utmaning för att peppa mig själv att fortsätta träna. Jag kände att jag gärna vill dra igång något konkret och skulle jag lyckas peppa några av er också så är det en klar bonus. Så häng gärna på.
    Nu börjar 5 veckors utmaning! Titta in på min blogg om du vill vara med:)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vill oxå ha ett par!! De är fantastiska! Skickar du om jag beställer? Fin första advent önskar jag dig:) Hälsningar, Sophia

    SvaraRadera
  6. Åh så fina. Så fina grejer du gör verkligen. VIll ha det mesta kan jag säga:)
    Ha en bra dag/ Jennie

    SvaraRadera
  7. Viss är dom fina. Och jag kan meddela att dom faktiskt är ännu finare nu när dom hänger på plats hemma hos mig !
    Tack snälla Frida för att du tog dig tid att fixa dem före jul!

    Kram
    Susann i Nora

    SvaraRadera
  8. Hej! Otroligt fina lampetter! Dom skulle passa hemma i vårat hus..skulle vilja beställa av dig om det går? Mvh Nancy Lövgran


    mail: nancylovgren@msn.com

    SvaraRadera
  9. Hej! Vad kostar dem? och vart kan jag beställa? super fina!!

    mail: veronicalantz@msn.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack men tyvärr tar jag inga beställningar just nu! Fölåt.. Mvh Frida

      Radera
  10. Hej! Vad kostar den underbara lampetten? Kram A

    SvaraRadera

01 09 10