torsdag 9 januari 2014

Jag borde


få spons för det här inlägget. Har gått överstyr och beställt MASSOR av fina typ polaroid-utskrifter av mina Instagrambilder. På printasquare
Ett gäng med verkstads/ler/pyssel-bilder sitter upptejpade vid skrivbordet i verkstan. Ett gäng med underbara bilder på barnen och semestern och annat ljuvligt sitter på hallväggen i huset. 
Nu vill jag även framkalla allt jag har på datorn. Gå tillbaka till när barnen var små och sådär. Men hur ska man kunna sålla bland alla miljoner bilder? Får ta ledigt ett år.
Framkalla bilder = så 2014 alltså.
God torsdag därute!

3 kommentarer:

  1. Är det något särskilt format man kan välja för att få dom så där polaroidaktiga? Eller har du fixat själv? Jättefint!

    SvaraRadera
  2. Ja det borde du sannerligen, för nu blev jag sugen på att framkalla en massa bilder jag också ;) .

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  3. God fortsättning på 2014!
    Fint med bilder att ha nära, på de närmaste. Ska jag också göra en dag har jag tänkt.
    Kram

    SvaraRadera

01 09 10