söndag 3 april 2011

Konserten med Frank i fredags var den bästa jag upplevt. Första gången jag har skrattat en hel konsert för att det var så bra. Vilken boost!

Frank får bli min söndagsbild.


You go Frank!


Väl hemma var det bara att sätta igång med skrivandet igen.




Sen ska ni får höra, Sebe går ut för att ge hönsen kvällsmat - och hör hur det piper, såklart har hönan Stjärna gömt undan ett ägg och tjuvvärpt fram en kyckling! Så en svart och gulprickig pytteliten person bor nu där ute. Idag ska vi läsa på hur man sköter en sådan. I morse låg hönan och kycklingen och sov i matskålen så den somnade nog inte hungrig i alla fall.


Idag blir det även dubbelkalas för Jack som fyller 5 i morgon. Jag tror han ska få en kyckling i present!


Ha en fin söndag alla!



11 kommentarer:

  1. Men så sött, den får vi väl se på bild lagom till påsk! En lite påskkyckling.

    Trevlig söndag!

    SvaraRadera
  2. Ha en fin fin dag!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej
    så kul med en super konsert och så sött men en liten kyckling...
    ha en skön söndag...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  4. Men åh så härligt!!! Lite samma historia som vår med katterna som jag skrev om häromdagen :) Ha en härlig dag o ät mycket tårta -när barnen fyller gäller inga vanliga lagar!
    Goa kramen /Cecilia

    SvaraRadera
  5. Åh... En liten kyckling! Lagom till påsk, haha. Du måste visa bilder för kycklingar är ju verkligen bland det sötaste som finns:) Ha en härlig söndagskväll//Petronella

    SvaraRadera
  6. Härligt med konserter som man mår bra av. Gulligt med kycklingen, det blir väl en perfekt present det.

    Ha det bra

    Kram Elvira

    SvaraRadera
  7. å, vad härligt att få en liten kyckling. Underbar 5-årspresent!

    Kram Elina

    SvaraRadera
  8. Men åh, vad underbart med ett litet tillskott i familjen :)

    Jag hoppas vi får se bilder snart!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  9. Men vad mysigt!
    Ber som de andra om en bild!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Nämen, så sött! Jag vill också se bilder på den lille! :)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  11. Åh så gulligt! Listig liten höna!

    Jag tokgillar din sista bild med dig och all keramik i bakgrunden. Nice!

    Ha en fin dag!
    Kram Maria

    SvaraRadera

01 09 10