måndag 18 april 2011

Resultatet av den trevliga syjuntan igår. Man kan säga att mitt humör och mitt självförtroende pendlade en aning. Solhatten som jag bitvis trodde skulle bli fantastisk blev inte direkt något mästerverk. Kanske skulle jag ha följt beskrivningen? Efter att ha provat den på Bill imorse är den även för liten. Snyggt tyg iaf. Två mössor slängde jag också ihop. De blev fina, sjukt lätta och snabba att sy. Och det passar ju mig!





Alla tyger från Stoff och Stil.
Nu kör vi måndag!



8 kommentarer:

  1. De blev ju jätte fina både solhatten och mössorna.

    Duktiga du! :-)

    Kram Elina

    SvaraRadera
  2. Jätte snygg! Och så roliga tyger!
    Ullis

    SvaraRadera
  3. Så underbart fina:)
    Stoff och stil har många fina tyger...
    kram
    Sandra

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig blogg och fina bilder du tar! Du hamnar bland favoriterna! :)

    SvaraRadera
  5. Fint!! Det där monstertyget har jag med och det är väldigt populärt hos Viggo. :-)

    SvaraRadera
  6. Hur coola som helst!

    nettan

    SvaraRadera
  7. Oh du kreativa människa! Vilka superfina mössor!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Jag vill oxå ha en monstermössa! Och solhatten var ju rackarns snygg,kanske Bill kan ha den när han får för sig att klippa av fina kalufsen?
    Pigg? tisdag till dig ;) Kram J

    SvaraRadera

01 09 10