onsdag 18 maj 2011

Johanna

Foto Andreas Hylthén.
Johanna var min modell i boken
Fabulös keramik.
För att hon är fabulös helt enkelt.

Dessutom var det hon som kom på att 
jag skulle göra en bok.
Tack för det Johannan! 


Idag fyller bästaste Johanna år. Tänkte att om jag gör ett inlägg till hennes ära kanske jag kan få mig en bit tårta i eftermiddag. Tårta är ju favoritintaget. Tårtchansen ökar naturligtvis om hon får en present också.



Tror att hon gillar det här fatet.
Hon är inte så petig visserligen.


Men först dreja Charley´sar i mängd och hoppas på att postRonny dyker upp med lastbilen och min lerleverans.
Ha en fin dag - med eller utan tårtkalas! 

10 kommentarer:

  1. Hoppas på mysigt tårtkalas. Vänner är guld värda. De inspirerar en till storverk.
    Ha en fin dag
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej
    Ett stort grattis till din vän
    Hoppas ni får ett mysigt tårtkalas..
    Ha en skön dag
    kram
    Sandra

    SvaraRadera
  3. Tänk att få en så´n present.......men hon verkar vara väl värd den, din bästaste och även om hon inte är så petig;) så är jag säker på att hon blir himlaglad och bjuder dig på massor av tårta.

    Ha en Fin Dag! och lycka till med dina underbara Charley´sar.

    //lisamaja

    PS. Även om jag inte känner din Bästis så tycker jag nog hon är värd ett Grattis från mig också:)

    SvaraRadera
  4. Hurra för modellen! :)
    PostRonny tycker jag låter som en intressant filur :)

    Hoppas att du får mycket tårta i eftermiddag.
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Oj,oj ett inlägg till min ära-tok Fridan!
    Lite generad blir jag allt.
    Ja hur kunde du veta att jag gillade det fatet.. ;)
    Tänk så fantastiskt att man kan träffa nya bästa vänner i vuxen ålder-TACK för det FRIDA!
    Välkommen på tårtkalas och tack ni andra rara för Grattis :)
    Kram från Johanna

    SvaraRadera
  6. Jag tror jag vill ha ALLT du gör!! Så mycket fint!!

    SvaraRadera
  7. Klart att hon blir lycklig för det vackra fatet! Härligt med födelsedagar tycker jag, särskilt på våren, då hela livet har lite extra kalasstämning.

    SvaraRadera
  8. kommer hon garanterat bli glad över, och hoppas du får tårta som tack!
    Ullis

    SvaraRadera
  9. Åh, vilken lycka att hitta en sån vänskap i vuxen ålder. Jättefint kort på Johanna, påminner lite om Meryl Streep, vacker! Det där fatet var inte så tokigt det heller, vill ha känslan infann sig liksom ;) ..

    Kram Elvira

    SvaraRadera
  10. Ciao bella! Glömde att jag skulle skicka en lite teaser till dig om min systers affär. Hon har ateljé o butik på Vallgatan i centrala Göteborg -barnkläder är grejen. Men fr o m strax tar hon över hela lokalen och ska sälja även andra barngrejer på kommission - visade henne dina doppresenter som föll henne direkt på läppen. Länk nedan med mer info om du är intresserad!

    http://www.facebook.com/event.php?eid=162756267118540

    Kram å hoppas du får tårta! /Cecilia

    SvaraRadera

01 09 10