fredag 6 maj 2011

Öppet i verkstan!

Välkomna till Fab´s verkstad, butik och fik.
Öppet lördag och söndag
11-16


Nu går det bra att boka in sommarens kvällskurser hos mig. Jag tar emot grupper på upp till 5 personer. Vi drejar och kavlar ljuvlig keramik. Se min hemsida för mer info.



Det är verkligen roligt att ha kurs! Ideérna flödar och inget känns omöjligt. Den här veckan har jag även haft min första praktikelev, Nellie - kreativ som tusan!

Nellie räfflar en fot till
sitt nykavlade fat.

Nu ska jag vila upp mig inför bullbaket imorgon. 

God fredag!

4 kommentarer:

  1. Annika Sundholm6 maj 2011 kl. 22:08

    ja, tack, jag ar intresserad av sommarkurs! Vilka tider och dagar? Hug!/ Annika Sundholm

    SvaraRadera
  2. Hej! Var och kikade hos dig på konstrundan...vilka fina saker du gör! Sedan tidigare har jag också en lykta och några koppar från dig.

    Jag funderar på om du erbjuder mer omfattande kurser i att dreja? Exempelvis en kvällskurs som sträcker sig över en 10-veckors peiod eller en intensivkurs som sträcker sig över en helg eller några dagar.... Det skulle jag vara intresserad av!!! En annan fråga...måste man vara en grupp som anmäler sig till den kvällskurs som du beskriver eller kan man anmäla sig individuellt???

    mvh
    Louise

    SvaraRadera
  3. Åh det skulle jag gärna göra. Men jag bor lite för långt bort. Finns det hotell i närheten? Vilka dagar gäller det? LiseLotte

    SvaraRadera
  4. Å jag önskar också jag bodde närmre!!!
    Sjukt fin bild!!!

    Kan jag göra en beställning på temuggar nu??

    Kramar Malin

    SvaraRadera

01 09 10