onsdag 11 maj 2011

Onsdag

Det verkar som om sommaren är kvar. Jag fick gå upp och öppna fönstret i natt. 
Idag får jag besök av länsstyrelsen.



De har ett projekt som heter Naturliga upplevelser. Jag är med. Kolla på högersidan, där ligger en länk till ett filmklipp och deras digitala karta. Har även hört folk som säger att den går som bioreklam nu också. Jag blir ganska generad och glad såklart. 
I NA kunde man läsa följande i söndags dessutom:




Jag känner mig väldigt uppbackad som liten företagare. I Askersunds turistbroschyr står det så här:


lite suddigt men rubriken räcker ju


Ja jag så glad för den här reklamen i pappersform och för alla fina ord som skrivs om min keramik på bloggar. Tack tack tack!

8 kommentarer:

  1. Hej
    Så underbart kul för dig:)
    Du gör så fantastisk keramik och underbar miljö..
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Bara att gratulera!!
    Din keramik är så fantastiskt vacker, jag kan kika in här på bloggen flera gånger om dan bara för att titta på kopparna m m...det är ju snart Mors Dag;)
    Tänk, jag trodde att Rönne låg på Gotland och så ligger det i Närke, helt plötsligt blir det ju väldigt mycket närmare, åtminstone slipper man ju färja.

    Ha en fin dag och njut av Dina framgångar.
    //lisamaja

    SvaraRadera
  3. Hå hå va roligt. Sträck på dig. Jag kommer i sommar, har jag skrivit det förut ja det har jag ;)

    SvaraRadera
  4. Wow Frida! Underbart kul att se! Det är juinte så konstigt att du får publicitet med så fina grejer! :)

    Idag blir det provtrycksfiler och omslagsfiler för hela slanten! Det är nära nu! :)

    Ha en alldeles underbar onsdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Vad kul! Man kan ju också säga att du har förtjänat det ;)

    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  6. Härligt Frida! Mkt arbete som ger "cred".
    Längtar efter min lampett. Kan den vara klar före den 31 maj? Så kan jag kan sätta den på plats och visa den för "tjejerna" när jag har träff hos mig.
    Ngr. var visst hos dig på konstrundan.
    K UB

    SvaraRadera
  7. Vad roligt! Superbra reklam ju! Ja, du vet ju redan vad jag tycker om din keramik, så jag sprider ryktet med mun mot munmetoden!

    Kram Ida

    SvaraRadera
  8. Är så glad att det kommer till nytta för dig! Det förtjänar du verkligen ;) Bloggaren tycks dock förbli anonym ;) Ha en underbar dag, nu ska vi göra storstan! Kram på dig <3

    SvaraRadera

01 09 10