onsdag 4 maj 2011

Vaknade utan tandvärk denna morgon. Drog ut den i måndags. Visdomstanden alltså. Lider av fantastisk tandläkarskräck och fick lungnande innan. Så där låg jag och tänkte på my little ponys när skruvmejslar och stora tången plockades fram. Med tanke på hur trevlig personalen var önskar jag nästan att jag måste dra ut flera tänder.


Foto Andreas Hylthén, från min bok Fabulös keramik


Jag tycker däremot att tandläkarn borde skaffa sig en sån här burk med dekaler att dela ut när man varit duktig. 
- du får välja EN.
Nu får man ju ingenting, jo en faktura förstås..


Jag har lagt upp några bilder på högerkanten som lite reklam för min bok. Kolla in vetja!


Have a nice wednesday folks!

9 kommentarer:

  1. Jag tycker också att man borde få en dekal - eller allra minst ett bokmärke :)

    Skönt att det är gjort i alla fall och att det gick bra!

    Ha en alldeles underbar onsdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vad skönt att den är ute.
    Fy vad jobbigt med sådan skräck, själv var jag hos tandläkaren så ofta när jag var liten så det känns som hemma;)
    Underbar bild med en fantastisk burk...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Ser ut att bli en jättefin bok(önskar redan)
    Hoppas du slipper tandvärk så du med nya krafter kan ta dig an allt vackert du gör.

    //Eva

    SvaraRadera
  4. Så spännande med boken, det ser jätte fint ut!!!

    Kram E

    SvaraRadera
  5. Besök hos tandis är blä, så de kunde faktiskt bjuda på lite plåster på såren, så att säga.

    Bilderna är underbara och jag längtar efter att få se slutresultatet.

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  6. Jag röstar också för dekaler till oss vuxna. Jättehärliga bilder, riktigt ögongodis, jag ska redan nu gå och reka för en speciell plats i hemmet för din bok ;) ..

    Kram

    SvaraRadera
  7. Din keramik är fantastisk och fotona så vackra och kreativa! Nr kommer din bok?
    Ullis

    SvaraRadera
  8. Usch och fy vad läskigt! Vad skönt att det gick bra och att det är över.. Modigt gjort :) Gillar keramiken du lagt upp här bredvid!!! Kramar

    SvaraRadera
  9. Hej Fridan! Eftersom vi har samma tandläkare föreslår jag att du lämnar in din dekalburk så jag kan välja ngn nästa gång!
    Härligt att det var så trångt i helgen,Therése å jag kommer en annan dag när du har fyllt hyllorna igen!Rackarns snygga bilder här bredvid ;)
    Kramen/ Johanna

    SvaraRadera

01 09 10