måndag 3 februari 2014

Hej då snön.




Snögardinen på verkstadstaket har rasat under natten. Vilket smältväder!



Inne råder full ordning som vanligt. Mina bidrag till Handarbete & Pyssels marsnummer ska lämnas in i slutet av veckan så det ska jag fixa med idag. 



Men jag ska också ta en tur till Biopatihälsan i Örebro. Har fått varma rekommendationer. Har någon av er varit där? Har ju fortfarande problem med händerna..


Ovårdade pelargoner (förlåt Åsa) och grötris
ser jag nu.. Ja jösses. Är man stylist så är man. 

Sen på torsdag sticker jag och Sebe till Sthlm - vi ska träffa den här inspirerande människan och göra ett reportage - så kul! Hon ska visa hur man binder egna anteckningsböcker. Det vill jag verkligen lära mig.

Ja då kör vi väl ny vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

01 09 10