onsdag 2 april 2014

Nu är det som bäst

i trädgården. Inget gräs som behöver klippas än och allt känns möjligt. Riktigt sugen på odling. Trots att en elak förkylning härjar i min hals och öron vill jag ut ut ut och gräva. Har köpt fyra klängrosplantor. Två röda Flammentanz ska klättra vid vår veranda. Ujuj så vackert. Hoppas att de växer med rekordfart. Hästbajs är hämtat hos grannen så jag ska göda allt - precis allt i vår. Känner mig oerhört peppad på just gödning. Ser framför mig hur det formligen kommer att explodera i vår trädgård (något överdrivet men ändå).
Utemöblerna är såklart framplockade, de flesta behöver lite färg men vi får nog se hur det blir med den saken.. 










4 kommentarer:

  1. Vi har faktiskt behövt klippa gräset här två gånger redan! Men det är härligt med våren!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojoj 2 gånger! Ja jösses vad härligt det är med vår!

      Radera
  2. Vilka underbara bilder!! Visst är det härligt nu! Kram Jes

    SvaraRadera
  3. Location, location, location - A traveler replica handbags on an international flight will generally have three opportunities to purchase duty-free replica rolex: at the airport of departure, on the plane, and at the airport of arrival. One would think the prices would be similar, but often they are replica handbags different.

    SvaraRadera

01 09 10