onsdag 30 april 2014

Välkomna!



Den 1 - 4 maj har vi öppet mellan 10 och 17 i kapellet. 
Det kommer att finnas massor av fika, Pastors Sams grillade mackor, underbara målningar av Jörgen Kron och såklart min keramik (kan ta slut så ni som verkligen vill se keramik - passa på första dagen..). Dessutom är det enda chansen att komma till oss för det här året - sen bommar vi igen och drar igång värsta renoveringen. 
Lite rörigt är det på gården efter takbytet på pastorsbostaden, men det hoppas jag ni står ut med..
Varmt välkomna alla!


8 kommentarer:

  1. Jag och några vänner njöt verkligen av vår fikastund i ert ljuvliga kafé på Konstrundans första dag. Vilken pärla!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det! Kom tillbaka nästa år!

      Radera
  2. Tackar för trevligt bemötande! Vi var hos Claudia och i Keramikmakeriet också så vi fick en toppendag! Keramiknördarna via Lotta Wisth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah vad roligt! Tusen tack för att ni ville komma förbi mig! Hälsa alla, kram Frida

      Radera
  3. Tack för jättegott fika i härlig atmosfär. Vi blev inspirerade att renovera vårt utedass. Hur fixar man den fräscha doften på dasset? Hälsningar Tessan och grabbarna från Regna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Jo det är bara att elda vaniljljus från Ikea - funkar ju inte att ha den doften någon annanstans (hemskt med vaniljdoft tycker jag) men på utedass funkar det toppen! Tack för att ni kom!

      Radera
  4. pernilla nordström2 maj 2014 kl. 15:23

    H ej. Vi var hos igår och lyxmakan och chokladtryffelkakan var kanon goda! Din bok kan jag verkligen slå ett slag för.. blev väldigt inspererad. Så nu måste jag leta på vart jag kan köpa lera :) Har rekommenderat många att passa på att besöka er nu sista dagarna! Trevlig helg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du kom Pernilla - vi ses igen!

      Radera

01 09 10