fredag 11 februari 2011

Här firar vi in fredagen med snöstorm. (jag är glad att jag jobbar hemifrån idag vill jag lova) 

Sista arbetsdagen med dispositionen på boken. Uj vilket berg det kändes som jag var tvungen att bestiga. Men det var ju lätt som en plätt, nåja nästan..


Kaffekoppen har jag gjort,
favoritdekalerna sitter på.


Det är kallt i verkstan så jag sitter i köket. Ordning och reda på alla sidor, äntligen.

Dessutom filar jag och Sofia på ett till bokprojekt - jippi! - mer om det snart!

Trevlig fredag!

3 kommentarer:

  1. Vilket jobb du gjort med boken. Älskar din fina mugg. Vilken fin utsikt du har från köksbordet, är det en glasveranda? Ha en skön fredag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Javisst Kamilla, en ny liten glasveranda, finfint för pelargonerna och punschen.
    Ha en härlig fredag du med!

    SvaraRadera
  3. Det låter mycket spännande tycker jag:) kram Madeleine

    SvaraRadera

01 09 10