fredag 4 februari 2011





Härliga Fredag.
Vaknar halv sex.
Lyssnar på barnens funderingar om vilken sort som ska hamna i fredagsgodispåsen. Alltid minst en jordgubbsmatta tycker Bill. Han kan inte ens tugga den, för det är världens tjockaste godisbit. 
Sen ska jag dreja doppresenter. Städa verkstan. Kolla synen i Kumla. Hämta bilen hos Bosse bilriktarn. Läsa Madeleines fredagskrönika och fota keramik till en tävling som går av stapeln nästa vecka hos Hildas hem.
Ja ungefär så. Vad ska ni göra?






Trevlig helg!



4 kommentarer:

  1. Oj, vad du har ett späckat schema idag. Jag ska sitta här och jobba mest hela dagen. Kanske hinner jag med något slags pyssel också :)

    Så kul det ska bli med en tävling nästa vecka! :)

    Ha en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder & vilken fin keramik!

    Kram Jes

    SvaraRadera
  3. Hej Frida, jag tänker lägga mig (just det) i favoritfåföljen, ta fram en bok och bara slappa. Älskar fredagar efter jobbet, allt det sköna ligger ju framför en - två sovmornar t.ex.

    Älskar kakfaten, de är SÅ fina!
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Oj så fint och ljust det var här idag...men äsch i Löve Kitschbilderna i förra inlägget :)Tack för länken-verkligen skitroliga bilder!!!
    Ha en göttsig fortsatt fredag,nu ska jag åka å hämta ut helgens bok,med GULT på omslaget ;)
    P&K

    SvaraRadera

01 09 10