tisdag 1 februari 2011

Ibland är jag en mycket driftig person, oftast i början av veckan med höga ambitioner och tidsoptimism. 
På fredagen har jag hunnit hälften av vad jag planerat..
Har jag inte drejat på en vecka eller mer måste jag dreja in mig. Det tar en dag.
Sen måste kopparna ha hänklar. Tar flera timmar. Fat ska kavlas och kaffe ska drickas.
Ska en glasyrugn sättas - ja då blir det sena kvällen.


Därför får vissa vänta länge på sina koppar. (eller på ljuslampetter.. Förlåt!)



Men idag har jag knåpat ihop ett par koppar, lite ägg och en drös fat i alla fall.






Trevlig tisdag!

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat, Frida! :)

    Såg att du lyckades med bloglovin. Gôtt! :)
    Nu måste jag jobba ikäpp här när jag varit iväg och slarvat hela dagen ;)

    Ha en fin kväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Fina saker du snickrat ihop ;-)

    kram anna

    SvaraRadera
  3. Sofia - det bor nog en liten hacker i mig trots allt! Jobba på!

    Anna - Ha! Jorå - tänk att man kan använda hammaren till så mycket!

    SvaraRadera

01 09 10